Wednesday, August 27, 2014

I Was in Shock

When i read RVSue yesterday,,, was like i had lost my own pet.  Just caught me completely by surprise.
Been there, done that.  I've had some just disappear, and then you look and look, for a very very long time.  And i've never found those either.  That's what happened with a favorite cat,,, and i know someone had to have stolen him.

Took my son to a pain specialist yesterday, and he did a procedure that has done wonders.  Now, why didn't that doctor in San Antonio ever do that?  He went into the bottom of the spine with the medication and disabled (?) the nerves, like the sciatica,  then put some trigger point injections on the outside to release the muscles that were keeping it locked most of the time, causing horrible pain.  Just called him, and must have woke him up, said he's come by later.  No lock ups, but i couldn't tell how he was.

Chance of rain the next few days,,,yeaaaaaaaa.

Yall tc, and


Thursday, August 21, 2014

New State Park

The Powderhorn Ranch has been bought for using as a state park.  It's located on the Gulf coast, between Pt Lavaca and Pt O'conner, and it's over 17,000 acres.  It's the last tract of unaltered land there.  The article doesn't say when it will open.  Article original from Houston Chronicle.  Love it,.

Got up Monday feeling so bad, i called to see a doctor, but there were no openings... even with the 5 or 7 there.  Thot, if i have to i'll go to the ER.  Tuesday i was too bad to do it, but Wed. i got in at 10:45 with a PA that i really like.  Told her i thot i had pneumonia and with an xray, showed some.  I had been checking my O2 all the time, and that morning it was 85! but went up to 90.  When i had the BAD case, i bought that little finger thing, lol.  I asked her for a shot to start, knowing it takes 24 hours for pills to take affect, and now, this Thurs. AM, i am better.  At least my breathing is better.

My son's appointment to see the neurosurgeon is on the 4th.  He can't wait,, wants the surgery NOW.. After the 5 he's had, he knows it's instant relief, no pain..(BB..)  He's been hoping to catch a cancellation.  He's so glad this is all in Austin now, like home. Even tho it's 75 miles.  It locks up on him and it's hard to get it to release.

We had a little rain, again.  Cooler too for a couple of days early this week.  Then one day it sat on the West city limits all day and night,,,lol.  August is soooo near gone.

That's all i've got, yall, so tc, and


Tuesday, August 5, 2014

Yall Know It's Hot?

We're back in the upper 90s,,, o well, got lucky for a few days, which was unheard of in July and August.  Told my bro i'm always glad to see Aug.,, means just 4 more weeks, (which fly for me) until we have hope... lol.  Seen COLD fronts show up in Sept.

I haven't felt worth a plug nickel since i went with my son to Austin.  That got me down for 4 days,, then i remembered cutting my potassium in half,, to try.  Went back, but still not up to par.  Is it the heat?  Can't go with him tomorrow for that myelogram.  He has to leave at 6AM, and it will take 3 hours to do. Then he still has to stay down for 12 more hours.

He was looking thru some papers and found one that said a nurse would call him 3 days before, and since he hadn't had one, he decided he better call them...OMG!!!  They wrote his appointment down wrong!  A day off.  It would have been HORRIBLE if he had gone today, and found out he had to go back tomorrow.,.OMG!  My daughter's BF is taking him and since he was a truck driver for the company she works at, the early hour doesn't faze him.  Hopefully the doctor will look at it and call him around noon tomorrow.  Under these circumstances.  It was all set up for today,,, even seeing the doctor.  If he can't call and tell him what's next, he does have an office in Marble Falls,, and will be there next week on Friday.

I haven't even cooked anything,, been eating junk and frozen stuff. And sandwiches.  And very little of that. O yeah, just remembered i was gonna make some chicken salad,, sounds good.....OK, got my eggs cooking.

Yall tc, and